KFC Sasar Produk Baharu Sumbang 15 Peratus Jualan

KUALA LUMPUR: KFC Holdings (M) Bhd menyasar hidangan kombo promosi terkini, 'KFC Cheesy Onion Crunch', akan menyumbang jualan sebanyak 15 peratus kepada jualan keseluruhannya.

Pengurus Besar Kanan KFC Marketing Sdn Bhd, Angelina Villanueva berkata hidangan kombo promosi terkini itu diperkenalkan susulan sambutan menggalakkan daripada pengguna bagi produk keju KFC.

"Tempoh tawaran itu bermula hari ini sehingga November atau jika stok masih ada.

"Lazimnya, kita menyasar antara 10 dan 12 peratus bagi produk promosi KFC namun bagi edisi terkini ini, kami menjangkakan ia menerima sambutan hangat dan membantu melonjakkan jualan keseluruhan," katanya kepada pemberita selepas pelancaran 'KFC Cheesy Onion Crunch' di sini, Selasa.

Hidangan promosi itu menggabungkan ayam 'Hot  and  Spicy' atau 'Original' dengan sos krim dan bawang baharu, 'coleslaw', kentang putar dan minuman berkarbonat.

Ia boleh didapati dalam set hidangan kombo dua atau lima ketul ayam masing-masing berharga RM12.50 dan RM32.50.

Setakat ini, KFC mempunyai 648 cawangan di seluruh negara dan tambahan 19 cawangan lagi sejak Januari tahun ini. - BERNAMA

Artikel Sebelum

Artikel Berikut

Brazil Mahu Manfaat Status Halal Malaysia

Klik

Semua ada! Menu dunia, lokasi menarik lengkapkan pakej Australia... destinasi ‘wish list’ percutian anda

AUSTRALIA bukan sahaja mempunyai pelbagai lokasi menarik tetapi menawarkan pelbagai pilihan makanan halal yang cukup mudah diakses di mana sahaja.

Kajian semula tarif IWK amat diperlukan untuk penjagaan alam sekitar dan kebersihan awam

DALAM usaha untuk mengekang penularan pandemik Covid-19 di seluruh dunia, banyak perniagaan yang terpaksa gulung tikar ketika tempoh PKP.

Ayuh utamakan keselamatan pekerja! Jom sasar kurangkan kecederaan, penyakit di tempat kerja

KESELAMATAN dan kesihatan dalam kalangan pekerja perlu sentiasa menjadi keutamaan.

Wow! Usahawan dedah bagaimana SOP mampu jadikan bisnesnya lebih power

FRASA 'SOP' (Prosedur Operasi Standard) telah menjadi buah mulut dalam kalangan rakyat Malaysia sejak PKP (Perintah Kawalan Pergerakan) dimulakan pada bulan Mac 2020.

Covid-19: Seminar Dr Azizan diteruskan secara online, tapi auranya ‘fuhhh’ macam buat dalam dewan besar - “Kami tak nak tangguh kejayaan anda”

PENULARAN wabak Covid-19 semakin meruncing berikutan peningkatan mendadak jumlah kes jangkitan virus itu di Malaysia.

Artikel Lain