Viral - mStar

Viral

Dikecam hujah kurang meyakinkan, doktor anti vaksin dakwa tiada taklimat sebelum bersiaran

SELEPAS dijemput menjadi panel bagi sebuah program bual bicara stesen televisyen tempatan, seorang doktor sambilan (freelance) dikecam teruk oleh pengguna media sosial kerana pendiriannya sebagai seorang anti-vaksin.

‘Faham’ itu bukan hanya apa kita tahu, tapi apa diberitahu oleh yang benar-benar tahu – PU Amin debat bentuk bumi

MEDIA sosial kecoh mengenai bentuk bumi, sehingga ia dijadikan bahan jenaka di media sosial memberi gambaran pelbagai bentuk, termasuk donut, kucing dan itik!

“Zapin je kot, tak kan viral?” - Pengantin lelaki pelik video bersanding hampir setahun tiba-tiba tular

RAKAMAN seorang pengantin lelaki yang segak memakai persalinan songket rona biru tular di media sosial gara-gara aksi selambanya mempersembahkan tarian zapin pada hari persandingannya.

Ramai pernah kelar tangan hukum diri, gadis nasihat mangsa depresi "kalau nak baik, buat rawatan"

KEMURUNGAN atau depresi boleh berlaku kepada sesiapa sahaja tanpa mengira usia malah penyakit ini dianggap seperti 'bom jangka', sampai satu tahap ia akan meletup.

"Lepas ni nak peluk mama hari-hari, tak kira" - Anak lega ibu tak terguris selepas luahan perasaannya tular

KUASA viral, jika digunakan dengan betul pastinya membawa seribu-satu manfaat buat kita semua.

Pelik... semua kucing tiba-tiba murung, rupanya petanda 'tuan' meninggal dunia

SIAPA sangka, kucing yang dipelihara dan dibelai setiap hari tiba-tiba murung dan kurang aktif, tidak seperti kebiasaannya. Namun, selepas difikirkan, rupa-rupanya ia menjadi petanda keluarga itu bakal kehilangan insan tersayang.

“Mungkin doktor maksudkan telur penyu” - Suhaimi Saad bidas angkasawan negara

PERDEBATAN mengenai bentuk bumi sama ada rata atau sfera terus hangat diperkatakan apabila bekas anggota kumpulan nasyid, Suhaimi Saad membidas kenyataan Angkasawan Negara, Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor.

Dicabar bersumpah bumi rata, jawab Dr Sheikh Muszaphar "Bukan seperti bola, tapi sebiji telur"

KECOH mengenai teori bumi mendatar, meskipun bumi sebenarnya berbentuk sfera. Itu belum lagi dakwaan bahawa bumi umpama donut!

"Tadi satu ringgit, sekarang dua ringgit" - Lelaki dikecam ejek peminta sedekah kelaparan, kongsi di TikTok

SEORANG lelaki melalui akaun TikTok miliknya yang menggunakan nama 'Teh Tarik' dilihat sedang duduk di bangku sebuah kedai dobi dan di belakangnya kelihatan seorang lelaki tua.

Dicabul lelaki bertopeng... Kaum wanita, pakailah seluar dan baju dalam ketika tidur

TEMPIAS akibat rakan baik didakwa dicabul ketika sedang tidur, seorang gadis meminta semua golongan wanita tidur berhati-hati dengan sentiasa memakai pakaian dalam.

"Tak sangka dia garang macam tu" - Ibu terkejut kena marah, anak merajuk dikata 'tak cantik'

"APA? Tak cantik?" Itu reaksi spontan seorang budak yang marah gara-gara dikatakan tak cantik oleh ibunya.

KPM sahkan sekolah, polis siasat kes cikgu 'gatal'

SEORANG guru 'gatal' yang didakwa mencuri dan menyebar gambar seorang gadis di grup porno sebagaimana tular di media sosial baru-baru ini sedang disiasat pihak berkuasa.

Anak kekok nak peluk mak ayah resah, "Mereka dah tak ada nanti, mesti saya menyesal"

BENCI diri sendiri semata-mata kerana malu untuk memeluk dua insan tersayang, begitulah luahan seorang gadis di laman Twitter sehingga menyentuh hati netizen.

Tulang ikan bukan makanan kucing! Alasan “dah biasa makan” boleh bawa maut

TULANG ikan, bukan makanan kucing! Isu yang hangat diperkatakan dalam kalangan netizen sejak perkongsian mengenai kucing tercekik tulang ikan tular di media sosial.

“Terima kasih kutuk saya” - Pelajar muka ‘pokok getah’ dah tak malu nak selfie, dedah rahsia hilang jerawat

"EH ko bila nak flawless, muka dah macam pokok getah". Itu antara ejekan yang diterima seorang pemuda gara-gara kulit mukanya berjerawat teruk.