suria
X Close

Video

Spotlight

Virgoun ambil dadah sebab nak kuruskan badan, berdepan hukuman penjara 4 tahun 

BANYAK lagi cara lain yang Virgoun boleh buat untuk turunkan berat badan, tak perlu sampai ambil dadah.

Menarik@ Spotlight

Xpose

Sekali tuai dapat 3.4kg, wanita ini berjaya tanam padi dalam pasu! Beli benih ‘online’, guna pula baja kopi

SELEPAS berjaya menuai hasil pertama, wanita ini 'upgrade' jenis tanaman padi, baja dan bilangan pasu pun makin bertambah!

Menarik@ Xpose

Artikel Lain

Lelaki dalam video tular mengaku tidak bersalah belasah isteri

GERAM tengok video yang tular, teruk betul wanita tu dibelasah.

Tragedi berdarah! Gara-gara tebang pokok di kebun, adik bunuh abang guna kapak

SEDIHNYA, seorang lelaki tergamak membunuh ahli keluarga sendiri.

Firasat alih kamera tepat! CCTV rakam detik sebelum arwah abah meninggal... Paling sayu tonton semula momen makan bersama

MUJUR ada rakaman CCTV, boleh tengok semula untuk lepaskan rindu pada bapa kesayangan yang sudah tiada.

Dah jadi suami, Redza Rosli jaga batas dalam lakonan... Enggan berlebihan tayang kebahagiaan takut orang meluat

BAGUS Redza Rosli ni tau, tahu batas bila dah berkahwin. Iyelah hati isteri pun kena jaga.

9 bulan sorok hamil, bibik buat kejutan bersalin di rumah... Majikan ‘outstation’ bergegas balik pukul 3 pagi, panik uri tak keluar!

RUPANYA bibik takut nak mengaku hamil, risau majikan hantar dia balik Indonesia sebelum bersalin.

Jangan keliru, jom belajar kenali jenis-jenis daging ikut kod... Kalau suka yang lembut, tiada lemak pesan nombor 31

RUPANYA setiap jenis bahagian ditandai dengan kod tertentu untuk memudahkan pembeli.

Ajak jumpa dekat hospital, doktor rogol pelajar kolej dalam kereta

SIAPA sangka, doktor pun sanggup buat jenayah macam ni.

Waktu Solat

26-Jun-2024 | 19 Zulhijjah, 1445

Subuh06:18:00
Syuruk07:27:00
Zohor13:30:00
Asar16:51:00
Maghrib19:29:00
Isyak20:40:00