suria

[VIDEO] Aiman Tino hilangkan diri? Ibu dakwa anak abaikan keluarga - “Macam itulah kalau dah dikongkong, mak kau kat KKB ni... mari cari!”

TIADA angin tiada ribut, ibu kepada penyanyi Aiman Tino iaitu Hazelina Mat Jalil meluahkan rasa terkilan terhadap sikap anaknya yang didakwa mula 'buat hal' hingga mengabaikan kerjaya seni.

Lebih panas apabila Hazelina atau Riena menerusi Instagram miliknya pada Isnin turut mendakwa kehidupan anaknya dikongkong seorang wanita.

ARTIKEL BERKAITAN: Tiada acara hiburan, Aiman Tino cari duit jual air mangga - “Dah alang-alang tak buat apa-apa, lebih baik saya berniaga!”

Malah, Riena turut mendakwa penyanyi lagu Terlerai Sebuah Janji itu gagal dihubungi hingga mengganggu urusan berkaitan kariernya.

Aiman turut meninggalkan tanda suka di status ibunya.

"Kalau dah tak nak jadi artis, sila buat pengumuman, jangan susahkan kami. Macam itulah kalau dah dikongkong. Panggilan tak angkat, wartawan dan stesen TV cari. Harap maklum pada yang berkenaan," tulisnya.

Biarpun tidak menyebut nama namun status tersebut dipercayai ditujukan kepada anaknya iaitu Aiman atau nama sebenarnya Mohammad Aiman Yusri.

Usaha mStar untuk mendapatkan pengesahan dan kenyataan daripada Aiman sendiri gagal apabila penyanyi berusia 22 tahun itu enggan mengulas mengenai status yang dimuat naik ibunya.

Riena memberi amaran kepada wanita yang dikatakan kekasih Aiman.

Pada 5 Januari lalu, Riena ada memuat naik foto Aiman dengan kapsyen meluahkan rasa rindu dan sayang terhadap anak lelakinya itu.

"Dia tak rindu saya ke ya. Apa-apa pun, saya sayang dan rindu dia," kata Hazelina.

Dalam pada itu, Hazelina menerusi Instastory turut memuat naik status amaran kepada seorang wanita yang dipercayai kekasih Aiman.

"Aku tidak teragak-agak cari mak bapa kau, perempuan XXX!" tulisnya.

Riena dan suaminya iaitu Yusri Iskhak mempunyai 11 orang anak termasuklah Aiman dan penyanyi Fara Hezel.

Nak macam-macam info? Join grup Telegram mStar!



TONTON VIDEO PILIHAN!



Artikel Berkaitan

Artikel Lain