Mia Sara luah hasrat berhenti berlakon, mahu jadi bintang Youtube - “Saya dah penat dengan perkara tak masuk akal sekeliling kerjaya ini” - Hiburan | mStar

Mia Sara luah hasrat berhenti berlakon, mahu jadi bintang Youtube - “Saya dah penat dengan perkara tak masuk akal sekeliling kerjaya ini”

Mia menyatakan hasrat untuk berhenti berlakon dan menjadi bintang Youtube.

PELAKON yang dulu dikenali sebagai pelakon kanak-kanak iaitu Mia Sara mengumumkan untuk mengundur diri daripada bidang lakonan.

Menurut Mia, dia sudah tidak tahan apabila terpaksa berdepan dengan perkara-perkara tidak masuk akal hingga membuatkan dirinya sudah tawar hati.

Malah katanya, dia lebih memilih untuk menjadi bintang Youtube.

ARTIKEL BERKAITAN: Semakin Jelita, Netizen Mengurat Mia Sara

ARTIKEL BERKAITAN: Bapa Mia Sara Bengang Anak Dituduh Hipokrit

"Rabu yang suram... kalau Mia berhenti berlakon masih ada yang minat Mia tak? Korang minat Mia sebab apa? Hanya sebab Mia berlakon ke? Kalau tak popular masih minat ke?

Mia mendedahkan hasratnya itu menerusi posting yang dimuat naik ke laman Instagram miliknya.

"Mia dah penat dengan perkara tak masuk akal yang berlaku dalam bidang lakonan ni dan Mia rasa Mia patut berhenti berlakon.

"Mungkin buat YouTube video je kot lepas ni. Korang tolong beritahu apa yang korang rasa mengenai keputusan Mia tu. Mia nak tau apa pendapat korang," tulisnya.

Mia meluahkan hasratnya itu menerusi sebuah posting yang dimuat naik ke laman Instagram miliknya pada Rabu.

Perkongsiannya itu menerima pelbagai reaksi peminat yang rata-ratanya terkejut dengan keputusan pelakon itu.

Mia dah penat dengan perkara-perkara yang tak masuk akal yang berlaku dalam bidang lakonan ni.

MIA SARA

PELAKON

Bagaimanapun, mereka dilihat tetap menyokong dan menghormati apa saja keputusan dibuat pelakon berusia 15 tahun ini, termasuk pelawak Achey.

"Kami satu keluarga minat bakat Mia... so Mia jadi apa pun bakat Mia tetap bagus. Mungkin sekarang dah ke arah remaja yang matang.

"Tak ada masalah pun... apa Mia buat peminat akan support sebab peminat Mia seiring membesar dgn Mia," ujarnya.

Mia Sara , Youtube

Klik

default image

Bandar unik, gaya hidup masa kini... Inilah keistimewaan Putrajaya

PUTRAJAYA bakal menjadi bandar seimbang yang bukan sahaja menumpukan aspek pentadbiran kerajaan, bahkan sektor swasta.

default image

Tiga tahun penuh derita, pernah diburu ah long... Dr Azizan kongsi cerita pahit sebelum tubuhkan RichWorks – “Kalau berjaya sahaja tapi tak bantu orang untuk berjaya, saya tak puas”

PAKAR Pemasaran No. 1 Asia dan Mentor Keusahawanan, Dr Azizan Osman berkongsi kisah suka dukanya sebelum berada di tahapnya sekarang, sewaktu program NUH2020.

Artikel Lain