suria

Harry Khalifah takut-takut sambut kelahiran anak kelapan, pertama kali teman isteri masuk bilik bersalin

Apak teruja dapat teman isteri di bilik bersalin.

IMPIAN penyanyi dan komposer, Harry Khalifah untuk memiliki seorang lagi anak perempuan akhirnya tercapai apabila isterinya iaitu Noormala selamat melahirkan cahaya mata kelapan pada pagi Sabtu.

Menurut Harry atau lebih mesra disapa Apak, 41, isterinya melahirkan bayi seberat 3.13 kilogram itu secara normal di sebuah pusat perubatan swasta di Selangor kira-kira pukul 9 pagi.

Bersyukur proses kelahiran dipermudahkan, Harry berkata ini merupakan pengalaman pertama dia menemani isterinya di bilik bersalin.

ARTIKEL BERKAITAN: Dilabel penyanyi lagu kampung, Harry Khalifah tak pernah rasa rendah diri

ARTIKEL BERKAITAN: Apak Harry Khalifah ‘steady’ menanti kelahiran anak kelapan, reda kalau dapat lelaki lagi

"Alhamdulillah syukur! Selepas lama menanti akhirnya saya dapat anak perempuan kedua. Proses kelahiran dipermudahkan, isteri masuk bilik bersalin kira-kira pukul 6 pagi dan melahirkan anak kami tiga jam kemudiannya.

"Biasalah orang dah berpengalaman cumanya selama ni tujuh orang anak yang lain saya tak ada di sisi dia, tapi hari ini saya dapat teman isteri duduk tepi tengok anak keluar.

apak 1

Apak luah rasa syukur timang anak perempuan kedua.

"Satu pengalaman baharu untuk saya, tak tahu nak cakap macam mana... rasa sedih, terharu dan gembira semua ada. Memang best dapat tengok kelahiran secara live tapi takut-takut tu ada la juga.

"Walaupun tak tidur sehari kerana sibuk di studio, kemudian pagi terus ke hospital tapi rasa sangat seronok. Alhamdulillah," katanya ketika dihubungi mStar.

Nama dah ada tapi saya dengan isteri tengah berbincang lagi untuk pilih nama yang terbaik

HARRY KHALIFAH

PENYANYI

Dalam pada itu, Apak atau nama sebenar Ahmad Sairi Haslan Mohd Redzwan memberitahu dia dan isteri sudah mempunyai nama untuk bayi berkenaan.

Bagaimanapun mereka akan berkongsi mengenai nama itu pada hari ketujuh kelahiran.

apak 2

Apak (tengah) bersama dua anaknya yang juga penyanyi Chombi (kiri sekali) dan Mizan.

"Nama dah ada tapi saya dengan isteri tengah berbincang lagi untuk pilih nama yang terbaik.

"Apa-apa pun saya nak ucapkan terima kasih kepada semua rakan-rakan dan pengikut yang mendoakan kami," ujarnya.

Untuk rekod, dua anak Harry Khalifah iaitu Mizan dan Chombi merupakan penyanyi yang sedang meningkat naik.

Dapatkan info dengan mudah dan pantas! Join grup Telegram mStar DI SINI

TONTON VIDEO PILIHAN!



Artikel Berkaitan

Artikel Lain