Jika Kilafairy tidur pakai seluar dan baju lengan panjang, bangun esok ada selimut je! - Hiburan | mStar

Jika Kilafairy tidur pakai seluar dan baju lengan panjang, bangun esok ada selimut je!

Kilafairy terima komen nakal netizen.

STATUS Kilafairy berkaitan baju tidur yang dimuat naik di laman sosial Instagram miliknya mencuri perhatian netizen.

Kilafairy berkata, dia tidak boleh memakai baju tidur berlengan dan seluar panjang berikutan baju berkenaan akan hilang pada keesokkan harinya.

"I kalau tidur, tak boleh pakai lengan pajang atau seluar panjang. Kalau pakai jugak, esok pagi bangun baju semua hilang. Ada selimut jer," ujarnya yang mempromosi baju tidur daripada sebuah butik dalam talian.

Ternyata cara promosi melalui status berkenaan mengundang rasa lucu dan komen-komen nakal netizen.

Status Kilafairy promosi baju tidur sebuah butik.

Rata-rata yang membaca status itu meluahkan rasa pelik tentang perkara itu.

"Baju hilang? berbunyi lucu. Dahsyat tinggal selimut jer," ujar netizen.

Bagaimanapun, ada segelinitir netizen yang setuju dan melalui perkara yang sama terutama apabila musim panas.

"Ada masalah ke dengan kenyataan dia ni? Aku ulang baca dua tiga kali okey saja. Biasalah tu kadang-kadang sarung batal pun habis tanggal.

"Kepada sesiapa yang baca status dia, anda perlu hidup dengan berfikiran positif," ujar netizen.

Kilafairy

Klik

default image

Air Selangor kini pemegang lesen tunggal perkhidmatan bekalan air… pengguna bakal terima bil baharu!

MENDAPATKAN bekalan air bersih yang berterusan sudah menjadi satu kemestian dalam kehidupan masyarakat hari ini.

default image

UMP terajui usaha perkasa TVET di negara ini

SELEPAS 17 tahun ditubuhkan, Universiti Malaysia Pahang (UMP) kini merupakan salah satu universiti utama di negara ini yang menawarkan Program Pendidikan Teknikal dan Latihan Vokasional (TVET) di peringkat tinggi.

default image

Tingkatkan kemahiran, produktiviti untuk lonjakkan status ekonomi Harimau Asia

DALAM usaha untuk melonjakkan status sebagai ekonomi Harimau Asia, Malaysia berusaha untuk mengukuhkan ekonomi dan status fiskal menjelang 2021.

default image

Ketahui 8 petunjuk bagi memantau manfaat WKB 2030 dikongsi rakyat

INDIKASI sosial sedang dibina bagi memastikan Wawasan Kemakmuran Bersama 2030 (WKB 2030) memenuhi sasaran dan memberi manfaat kepada semua.

default image

Perahu naga bakal 'membelah' Tasik Putrajaya, 90 pasukan korporat berentap rebut gelaran juara!

SEMUA peserta nampaknya tidak sabar untuk menyahut cabaran bagi merebut gelaran juara perlumbaan perahu naga di Tasik Putrajaya.

Artikel Lain