suria

Jika Kilafairy tidur pakai seluar dan baju lengan panjang, bangun esok ada selimut je!

Kilafairy terima komen nakal netizen.

STATUS Kilafairy berkaitan baju tidur yang dimuat naik di laman sosial Instagram miliknya mencuri perhatian netizen.

Kilafairy berkata, dia tidak boleh memakai baju tidur berlengan dan seluar panjang berikutan baju berkenaan akan hilang pada keesokkan harinya.

"I kalau tidur, tak boleh pakai lengan pajang atau seluar panjang. Kalau pakai jugak, esok pagi bangun baju semua hilang. Ada selimut jer," ujarnya yang mempromosi baju tidur daripada sebuah butik dalam talian.

Ternyata cara promosi melalui status berkenaan mengundang rasa lucu dan komen-komen nakal netizen.

Status Kilafairy promosi baju tidur sebuah butik.

Rata-rata yang membaca status itu meluahkan rasa pelik tentang perkara itu.

"Baju hilang? berbunyi lucu. Dahsyat tinggal selimut jer," ujar netizen.

Bagaimanapun, ada segelinitir netizen yang setuju dan melalui perkara yang sama terutama apabila musim panas.

"Ada masalah ke dengan kenyataan dia ni? Aku ulang baca dua tiga kali okey saja. Biasalah tu kadang-kadang sarung batal pun habis tanggal.

"Kepada sesiapa yang baca status dia, anda perlu hidup dengan berfikiran positif," ujar netizen.

Kilafairy

Artikel Berkaitan

Artikel Lain