suria

Janda Kelantan saham tinggi… Vida mengaku tak menang tangan layan lamaran bujang

Vida sahkan janda berasal Kelantan menjadi rebutan ramai lelaki.

BERITA penyanyi rap Caprice menamatkan zaman bujangnya dengan seorang wanita berstatus ibu tunggal menarik perhatian ramai netizen termasuklah usahawan kosmetik Datuk Seri Vida.

Mengakui janda berasal dari Kelantan sering menjadi rebutan, Vida atau nama sebenar Hasmiza Othman, 50, berkata beberapa contoh lelaki bujang mengahwini ibu tunggal sudah cukup membuktikan mereka masih memiliki 'saham' tinggi.

"Saya setuju 200 peratus saham janda lagi tinggi dan lebih mahal berbanding anak dara, pasti ramai yang tercabar dengan janda terutama janda Kelantan.

ARTIKEL BERKAITAN: “Ingat Saya Gatal Sangat Ke Nak Laki?” – Vida

ARTIKEL BERKAITAN: [VIDEO] Spekulasi bakal kahwin PA muncul balik, tapi Vida masih trauma - “Kalau ada jodoh sekalipun saya nak yang sama level... kaya”

"Saya tengok dekat aplikasi TikTok pun ramai lelaki mengatakan keinginan untuk memperisterikan janda.

vida 2

Vida dedah ramai lelaki bujang cuba mendekatinya.

"Iyalah janda sekarang pun dah pandai berhias, cantik-cantik... itulah sebab anak teruna ramai gilakan janda. Kalau tak manalah orang gilakan kita sampai macam tu sekali," katanya kepada mStar.

Sementara itu, Vida berkata sepanjang empat tahun memegang status janda, dia pernah dihampiri oleh beberapa orang lelaki bujang yang menyatakan hasrat mahu memperisterikannya.

Apabila hati dah retak lagi la takut... lebih-lebih lagi saya pernah trauma melalui alam perkahwinan dahulu, jadi saya dah tak sanggup nak hadap!

DATUK SERI VIDA

USAHAWAN KOSMETIK

Ini termasuklah kontroversi cinta tak kesampaian dengan bekas pembantu peribadi (PA) Ahmad Iqbal Zulkefli sebelum ini.

Vida bagaimanapun memberitahu dia belum bersedia untuk bergelar isteri semula kerana masih trauma dengan kegagalan tiga perkahwinan sebelum ini.

vida 3

Vida belum sedia kahwin lagi, mahu fokus dua anaknya iaitu Kacak (kiri) dan Cik B (kanan).

"Kalau ikutkan lamaran daripada lelaki bujang yang masih teruna ni orang kata riyak pula... tapi hati ini tak boleh dipaksa-paksa terima orang.

"Apabila hati dah retak lagi la takut... lebih-lebih lagi saya pernah trauma melalui alam perkahwinan dahulu, jadi saya dah tak sanggup nak hadap,

"Saya enjoy dengan cara saya setakat ini, buat apa suka... nak bercuti, nak shopping saya buat sendiri sahaja," ujarnya.

Dapatkan info dengan mudah dan pantas! Join grup Telegram mStar DI SINI

TONTON VIDEO PILIHAN!

Artikel Berkaitan

Artikel Lain