Celcom Axiata Lancarkan Pelan Phone Care

KUALA LUMPUR: Celcom Axiata Bhd telah melancarkan Phone Care, pelan penggantian dan pertukaran telefon bagi membantu pelanggan untuk terus berhubung dengan orang tersayang.

Phone Care merupakan perkhidmatan penjagaan alat peranti pertama di Malaysia yang membolehkan pelanggan menukar atau menggantikan telefon serta tablet mereka untuk apa-apa sebab, dengan harga langganan yang berpatutan iaitu dari serendah RM4 sebulan atau RM20 selama enam bulan.

Ketua Perkhidmatan Pelanggan dan Pegawai Operasi Touchpoint, Syed Md Najib Syed Md Noor berkata pelan baharu itu boleh dilanggan melalui Blue Cube dan rakan kongsi Celcom Xclusive yang terpilih di seluruh negara.

"Syarikat telekomunikasi itu kini menyediakan perkhidmatan pelanggan yang lebih luas bagi memastikan pelanggan mendapat pengalaman yang maksimum, dengan sokongan rangkaian 4G LTE yang paling meluas dan kukuh," kata beliau dalam satu kenyataan, Rabu.

Syed Md Najib juga berkata Celcom komited untuk menyediakan perkhidmatan terbaik kepada pelanggan dengan platform yang teguh dan boleh dipercayai sambil bergerak ke arah pendigitalan.

Pelanggan pasca bayar dan prabayar boleh mendaftar dalam Phone Care di semua kedai Celcom yang mengambil bahagian dengan pakej atau peranti yang dibeli kurang daripada 30 hari melalui kedai lain.-- Bernama

Artikel Sebelum

Artikel Berikut

Klik

Tak ada idea nak masak apa? Ini 5 program memasak menarik untuk anda tune in, no.2 paling kecoh!

LIMA program masakan terbaik yang boleh anda tonton secara streaming di Astro GO

Jom senyum bersama tersayang sambil menonton banyak pilihan prabayar sepanjang Ramadan, Syawal... hanya di NJOI Prepaid!

TIGA pilihan pek baharu bersama 16 saluran ala-carte untuk pelanggan NJOI sepanjang Syawal ini.

Sedih tak dapat beraya di kampung? Jom hidupkan suasana raya, menu Syawal boleh dihidang di mana-mana... Pek Ceria Raya kan ada!

TAK dapat balik kampung! Barangkali begitulah yang luahan dan keluhan kebanyakan kita yang menyambut 1 Syawal kali ini.

Semuanya di hujung jari anda... bawakan senyuman buat mereka yang kurang bernasib baik, itulah kempen Raya HLB

HONG Leong Bank dan Hong Leong Islamic Bank (HLB atau Bank) memperkenalkan kempen 'Jauh Di Mata, Dekat Di Hati' sebagai salah satu usaha membantu golongan kurang bernasib baik.

Artikel Lain