Apa Ni Datuk Aliff, Minta Komen Tapi Marah?

Diterbitkan: Khamis, 3 Ogos 2017 5:40 AM

Aliff Syukri diketahui antara selebriti yang aktif berkongsi foto-fotonya di laman Instagram.

(Ubah saiz teks)

"MINTA komen ikhlas tapi kenapa Datuk marah?" itu antara komen netizen yang memenuhi Instagram milik jutawan kosmetik Datuk Aliff Syukri sejak ia dimuatnaik pada Selasa.

Aliff Syukri menerusi posting tersebut memuatnaik sekeping gambar dia dalam sebuah studio rakaman dengan aksi sedang menyanyi penuh penghayatan.

Menerusi gambar tersebut dia menulis keterangan seperti berikut: "Vokal bukan sekadar rupa. Korang rasa ada bakat tak saya? Komen Ikhlas tau," tulisnya.

Merujuk kepada keterangan gambar tersebut, ramai netizen mengambil peluang itu untuk meluahkan pandangan dan pendapat.


Foto yang dimuatnaik Aliff Syukri dengan keterangan gambar mengundang kencaman netizen.

Perkara ini termasuklah golongan haters yang sentiasa menunggu peluang untuk 'menghentam' pengasas produk D'herbs ini apatah lagi keterangan pada gambar tersebut seolah-olah sengaja mengundang kecaman.

Antara komen yang ditinggalkan berbunyi, " Tak sedap langsung... la kenapa Datuk marah bila orang komen. Dah Datuk yang tanya kan. Bila suruh orang komen tu kenalah terima... kadang-kadang merepek juga Datuk ni," tulis @are_deq89.

Malah ada yang turut mencadangkan agar beliau hanya memberi fokus pada perniagaannya sahaja serta melupakan hasrat bergelar penyanyi.

Posting tersebut menerima lebih 300 komen.

Mungkin terasa dengan segelintir pandangan dan kritikan yang ditulis netizen, Aliff Syukri turut dilihat membalas komen secara umum meminta netizen menjaga hatinya.

Tags / Kata Kunci: Datuk Aliff Syukri

iklan

Video

Jumaat, 20 Oktober 2017 2:30 PM

Umur Dah Lanjut Pun Nak Menyanyi Lagi?

Jumaat, 20 Oktober 2017 9:00 AM

#akuStar: Irfan Haris - Pesan

Jumaat, 20 Oktober 2017 8:30 AM

Donut Untuk Sang Hero

Khamis, 19 Oktober 2017 1:00 PM

Lebih Baik Jual Album Sendiri - Firman

Khamis, 19 Oktober 2017 9:00 AM

Tudiaaa... Fesyen Mengancam Selebriti ASK2017

Khamis, 19 Oktober 2017 8:30 AM

Keringat Wanita Waja

Rabu, 18 Oktober 2017 10:52 AM

"Saya Bukan Ustaz" - Opick

Selasa, 17 Oktober 2017 2:49 PM

Video Majlis Resepsi 'Tycoon' Air Asia Tular

Selasa, 17 Oktober 2017 2:24 PM

Sabar Kakak, Benda Boleh Bincang...

Kolumnis

iklan

Iklan