Sharnaaz Ahmad Terkilan Kenyataannya Diputar Belitkan

Diterbitkan: Ahad, 17 Februari 2013 12:00 AM

(Ubah saiz teks)

Sharnaaz enggan mengulas mengenai lagu Masih Aku Cinta nyanyian Shila Amzah yang ditujukan kepadanya.
Sharnaaz enggan mengulas mengenai lagu Masih Aku Cinta nyanyian Shila Amzah yang ditujukan kepadanya.

PETALING JAYA: Pelakon Sharnaaz Ahmad terkilan dengan sikap segelintir pihak yang tidak menghormati keputusannya yang enggan memberikan kenyataan berkaitan bekas kekasih iaitu penyanyi Shila Amzah.

Pemilik nama sebenar Sharnaaz Basir Ahmad, 28, berkata, tindakannya berdiam diri telah diputar belitkan pihak tertentu yang seperti mahu mengeruhkan keadaan dan melaga-lagakannya dengan penyanyi berusia 23 tahun itu.

“Saya tidak mahu komen apa-apa lagi. Lihat sahaja pada artikel di sebuah akhbar yang mengubah dan memutar belitkan kenyataan saya pada hari ini (Sabtu).

“Walhal saya sudah cakap tidak mahu komen apa-apa lagi yang membabitkan dia (Shila).

“Ini seolah-olah mahu melaga-lagakan saya dengan dia pula. Cukup-cukuplah,” katanya ketika dihubungi mStar Online, petang Sabtu.

Sharnaaz berkata demikian kerana terkilan dengan artikel pada sebuah akhbar pada Sabtu yang disifatkan seperti memanipulasi dan melaga-lagakannya dengan Shila selepas konflik percintaan mereka terlerai baru-baru ini.

Ditanya reaksinya berhubung lagu berjudul Masih Aku Cinta ciptaan dan nyanyian Shila yang dimuatnaik di laman YouTube pada Khamis lalu, Sharnaaz berkata, dia enggan memberikan sebarang komen.

“Saya tidak mahu komen apa-apa,” katanya yang mengakui sudah mendengar lagu yang ditujukan kepadanya itu.

Dalam pada itu, pelakon filem Juvana itu turut meluahkan kekecewaannya berhubung artikel di akhbar tersebut menerusi akaun Twitter miliknya pada Sabtu.

"Salam, ini saya Sharnaaz Ahmad, saya ingin memaklumkan bahawa kenyataan dalam akhbar telah diubah dan diputar bukan atas ayat saya sendiri.

"Berhenti mereka cerita hidup saya sebelum saya mengambil tindakan undang-undang. Kenyataan yang bukan dari saya jangan pandai-pandai siarkan. Jangan sesuka hati nak jual cerita hidup manusia untuk kepentingan jualan.

"Aku diam bukan bermaksud aku mudah dipijak dan dikawal selia oleh pihak yang mengaut keuntungan. Timbang rasa lah sikit. Aku ni manusia jugak!" katanya seperti dipetik daripada akaun Twitter tersebut.

iklan

Video

Isnin, 23 Oktober 2017 5:54 PM

Adam, Ezlynn Tuduh Menuduh! Mana Satu Betul?

Isnin, 23 Oktober 2017 4:10 PM

Kiriman Akhir Sebelum Karam

Isnin, 23 Oktober 2017 2:30 PM

Mona Bukan Kehidupan Saya - Shahir

Isnin, 23 Oktober 2017 1:31 PM

Tragedi Tanah Runtuh: Semua Mayat Dijumpai

Isnin, 23 Oktober 2017 9:00 AM

#BiziBody: Aizat Amdan Tak Lupa Dua Benda Ini!

Jumaat, 20 Oktober 2017 2:30 PM

Umur Dah Lanjut Pun Nak Menyanyi Lagi?

Jumaat, 20 Oktober 2017 9:00 AM

#akuStar: Irfan Haris - Pesan

Jumaat, 20 Oktober 2017 8:30 AM

Donut Untuk Sang Hero

Khamis, 19 Oktober 2017 1:00 PM

Lebih Baik Jual Album Sendiri - Firman

Khamis, 19 Oktober 2017 8:30 AM

Keringat Wanita Waja

Kolumnis

iklan

Iklan