Proton Tawar Diskaun 20 Peratus Kepada Mangsa Banjir

Diterbitkan: Rabu, 26 November 2014 12:57 PM

(Ubah saiz teks)

KUALA LUMPUR: Proton Holdings Bhd menawarkan diskaun 20 peratus dari jumlah kos pembaikan kepada pelanggan yang mengalami kerosakan kereta akibat banjir.

Dalam satu kenyataan di sini, pembuat kereta nasional itu berkata syarikat mengaktifkan semula program "PROTON We-Care Prihatin Banjir" untuk mengurangkan beban mangsa banjir di seluruh negara.

"Program yang akan berlangsung mulai hari ini sehingga 15 Mac, 2015, akan juga termasuk penilaian kerosakan, perkhidmatan pemeriksaan secara percuma dan bantuan menunda dari lokasi terjejas ke 67 pusat perkhidmatan Proton terpilih di seluruh negara.

Ketua Pegawai Eksekutif Proton Edar Sdn Bhd Norzahid Mohd Zahudi berharap program berkenaan dapat meringankan beban pelanggan, terutama bagi mereka yang kereta tidak dilindungi oleh insurans bagi bencana alam.

Pemilik Proton boleh menghubungi pusat Proton We-Care di 1800-888-398 untuk pertanyaan, bantuan dan perkhidmatan tunda.


Tags / Kata Kunci: Proton , Banjir

iklan

Video

Isnin, 11 Disember 2017 9:00 AM

#BiziBody : De Fam Kantoi Gambar Selfie

Ahad, 10 Disember 2017 9:00 AM

#akuStar: Aziz Harun - Jangan

Jumaat, 8 Disember 2017 10:55 PM

Abam Bocey Malu Manja Dengan Isteri Depan Kamera

Jumaat, 8 Disember 2017 8:15 PM

Malaysia Tak Diam Diri, Terus Bela Nasib Palestin

Jumaat, 8 Disember 2017 2:02 PM

Zarul Husin Takut Tua

Jumaat, 8 Disember 2017 9:00 AM

#akuStar: Awi Rafael - Kau Di Hatiku

Khamis, 7 Disember 2017 8:00 PM

Nadzmi Adhwa Dikurung Selepas Kantoi Dadah

Rabu, 6 Disember 2017 2:00 PM

"Makin Ramai Nak Taja Saya" - Wany Hasrita

Kolumnis

iklan

Iklan