Syabas Tidak Terima Bayaran Bil Air Di Kaunter TM Mulai 1 Disember

Diterbitkan: Rabu, 19 November 2014 12:13 AM

syabas
(Ubah saiz teks)

KUALA LUMPUR: Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (Syabas) tidak lagi menerima pembayaran bil air melalui kaunter pembayaran milik Telekom Malaysia Berhad (TM) termasuk mana-mana ejen lantikannya bermula 1 Disember. 

Syabas dalam kenyataan pada Selasa turut memaklumkan bahawa pihaknya juga tidak akan menerima pembayaran bil telefon TM di semua kaunter perkhidmatannya mulai tarikh yang sama.

Bagaimanapun pengguna masih boleh melakukan pembayaran bil melalui pelbagai saluran pembayaran sama ada secara tunai, cek atau perbankan internet di agensi kutipan sah lantikan Syabas yang lain, seperti biasa.

Dalam pada itu, Syabas juga menasihati pengguna agar membuat pembayaran bil air mengikut tempoh yang ditetapkan bagi mengelak dikenakan tindakan pemotongan bekalan.

Maklumat lanjut mengenai senarai agensi kutipan rasmi dan saluran pembayaran alternatif bagi kemudahan pengguna, boleh menghubungi Pusat Perkhidmatan Pelanggan Syabas iaitu PUSPEL di talian bebas tol 1-800-88-5252 atau menerusi laman Twitter dan Facebook.

Tags / Kata Kunci: Syabas , kaunter TM , bil air

iklan

Video

Jumaat, 24 November 2017 9:00 AM

#akuStar: Harry - Abang Lori Tenonenonet

Khamis, 23 November 2017 11:18 PM

Fazura Sah Tunangan Fattah Amin

Khamis, 23 November 2017 7:36 PM

Alahai KTM! Bila Isu Tren Tergelincir Nak Selesai?

Khamis, 23 November 2017 4:00 PM

Tatang Bagai Puteri, Tapi Ini Jadinya - Harris Baba

Khamis, 23 November 2017 3:45 PM

Tak Perlu 'FB Live' Anak Berjaya UPSR - Prof Muhaya

Khamis, 23 November 2017 2:32 PM

Bayar 'Ciput', Lepak Sampai Puas

Khamis, 23 November 2017 9:00 AM

Lagu Tak Layak, Ayda Jebat Sekadar Nak Tahu Punca

Rabu, 22 November 2017 7:00 PM

"Saya Sedih, Kecewa Dengan Nabil" - Chef Wan

Selasa, 21 November 2017 9:00 AM

Kenali Siapa Penyanyi Lagu 'Bismillah'

Kolumnis

iklan

Iklan