Syabas Tidak Terima Bayaran Bil Air Di Kaunter TM Mulai 1 Disember

Diterbitkan: Rabu, 19 November 2014 12:13 AM

syabas
(Ubah saiz teks)

KUALA LUMPUR: Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (Syabas) tidak lagi menerima pembayaran bil air melalui kaunter pembayaran milik Telekom Malaysia Berhad (TM) termasuk mana-mana ejen lantikannya bermula 1 Disember. 

Syabas dalam kenyataan pada Selasa turut memaklumkan bahawa pihaknya juga tidak akan menerima pembayaran bil telefon TM di semua kaunter perkhidmatannya mulai tarikh yang sama.

Bagaimanapun pengguna masih boleh melakukan pembayaran bil melalui pelbagai saluran pembayaran sama ada secara tunai, cek atau perbankan internet di agensi kutipan sah lantikan Syabas yang lain, seperti biasa.

Dalam pada itu, Syabas juga menasihati pengguna agar membuat pembayaran bil air mengikut tempoh yang ditetapkan bagi mengelak dikenakan tindakan pemotongan bekalan.

Maklumat lanjut mengenai senarai agensi kutipan rasmi dan saluran pembayaran alternatif bagi kemudahan pengguna, boleh menghubungi Pusat Perkhidmatan Pelanggan Syabas iaitu PUSPEL di talian bebas tol 1-800-88-5252 atau menerusi laman Twitter dan Facebook.

Tags / Kata Kunci: Syabas , kaunter TM , bil air

iklan

Video

Jumaat, 22 September 2017 2:00 PM

Ella Gamit Kenangan Bersama The Boys

Jumaat, 22 September 2017 9:00 AM

#akuStar: Andi Bernadee - Tiada Lagi Maaf

Khamis, 21 September 2017 2:00 PM

Monoloque Tak Habis-Habis Nak Sindir Orang!

Khamis, 21 September 2017 9:00 AM

Popular? Tolak Tepilah! - Bob (AF2)

Rabu, 20 September 2017 4:00 PM

Irfan Haris Nafi Tumpang Populariti Kakak

Selasa, 19 September 2017 2:00 PM

Keluh-Kesah Jalil Hamid

Selasa, 19 September 2017 9:00 AM

Kau Buat #OOTD Pun Riaklah! - Wak Doyok

Isnin, 18 September 2017 2:30 PM

Belum Masa Gantung Skrip – Naim Daniel

Kolumnis

iklan

Iklan